۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۲۸۸۶۱
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی تاکید کرد؛

مسؤولان تاریخ را مطالعه کنند| ولایتمداری تنها راه نجات از فتنه ها

مسؤولان تاریخ را مطالعه کنند| ولایتمداری تنها راه نجات از فتنه ها
استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه مسؤولان باید دشمن را بشناسند تا فریب آنان را نخورند، گفت: حل مشکلات کشور در دوستی با دشمنان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی استاد حوزه علمیه، امروز همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در آستان این امامزاده واجب التعظیم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: یاران امام زمان(عج) انسان هایی خدادوست، متواضع، محکم، اهل جهاد و الهی هستند.

وی با خطاب قرار دادن مسؤولان و مدیران اجرایی، ابراز کرد: با خم شدن در برابر دشمن کشور به موفقیت دست نمی یابد، کسانی که موفقیت کشور را در خم شدن مقابل دشمن می بینند لااقل قرآن کریم را بخوانند و به سوره ممتحنه مراجعه کنند خداوند در این سوره می فرماید: دشمن را دوست مپندارید؛ در آشوب های اخیر که بیشتر از دو روز طول نکشید گویی عروسی آمریکایی ها شده باشد تمام شبکه های غربی و سعودی به شادی پرداخته و ایران را نابود شده فرض می کردند؛ آیا آنان می توانند به فکر ایران باشند؟!

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی ادامه داد: مگر اوباما رییس جمهور سابق آمریکا که می خواست با لبخند کار خود را پیش ببرد نگفت اگر بتوانیم تمام پیچ های سلاح های ایران را باز می کنیم؛ مسؤولان کشور دشمن را دوست مپندارید و به کشورهایی مانند افغانستان، اردن، عربستان، مصر و امارات که با آمریکا دوست هستند نگاه کنید ببینید آنان چقدر پیشرفت کردند و آیا اقتصادشان شکوفا شد؟ موفقیت ایران در گرو دوستی با دشمن نیست.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دشمن خبیث و غیر قابل اعتماد است، گفت: امام علی می فرمایند: دشمن زمانی که قرارداد صلح امضا می کند بیشتر باید از او ترسید؛ آقایانی که در تریبون های عمومی بعضا فراموش می کنند که پیامبر(ص) در عین رافت داشتن قاطعیت نیز داشتند بروند و تاریخ را مطالعه کنند.

وی افزود: پیامبراکرم(ص) در صلح حدیبیه که با نقض پیمان از سوی کفار روبرو شدند با قاطعیت مکه را فتح کردند و هر چه ابوسفیان التماس کرد حضرت فرمودند شما پیمان نامه را نقض کردید و ما بنا نداریم بر پیمان نقض شده وفادار باشیم؛ آقایان تاریخ را بخوانند تفسیر قرآن و آیات الهی را مشاهده کنند و به صراحت و قاطعیت آیات الهی در برابر دشمن آگاهی یابند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با تاکید بر اینکه صندلی قدرت بقا ندارد و تنها چیزی که از پست و مقام باقی می ماند خدمات مسؤولان است، گفت: یاران امام زمان(عج) اهل جهاد بوده و از سرزنش و جنگ روانی هراسی به دل راه نمی دهند؛ اگر دشمنان امروز دم از بی حجابی می زنند و یا مدافع حقوق زنان برای حضور در ورزشگاه شده‌اند دلشان برای بانوان نسوخته بلکه آنان خواستار تحقق اهداف پلیدشان برای ضربه زدن به ملت هستند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه ولایتمداری انسان را از فتنه ها حفظ می کند، خاطرنشان کرد: اگر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) توانستند به این مقام برسند چون ولایتمدار بودند./813/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 13
 
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
متاسفانه چقدر عبرت گیرندگان کم هستند و این همیشه مایه خسارت در جهان اسلام شده است
0
0